حضور با شلوارک مسافران در مازندران دهن‌کجی به مردم استان است/ورود نمایندگان مجلس در بحث گرانی‌های افسارگسیخته

به گزارش خبرگزاری مازندروز حجت‌الاسلام محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با کنایه به روسای ادارات که در خطبه‌های نماز جمعه شرکت نمی‌کنند، گفت: از آنجایی که بسیاری از روسای ادارات عباس‌آباد در نمازجمعه حضور پیدا نمی‌کنند، خطبه‌های نمازجمعه را در جلسه شورای اداری تکرار می‌کنم.

وی با طرح این سؤال که  چه کسی باید جلوی این بی‌حرمتی‌ها و این ولنگاری‌ها را بگیرد؟ بیان کرد: برخی مسافران با وقاحت تمام با تاب و شلوارک در سطح شهر عباس‌آباد و سلمانشهر حضور پیدا می‌کنند؛ حضور با شلوارک مسافران در مازندران دهن‌کجی به مردم استان است و این مسأله را نمی‌پذیریم.

 

* بی‌حجابی و ولنگاری فرهنگی در سواحل غرب مازندران

امام جمعه عباس‌آباد با اشاره به اینکه  برخی مسافران بدحجاب با وقاحت تمام با متذکران، برخورد هم می‌کنند، افزود: نیروی انتظامی با مسافران بی‌حجاب و اهانت‌کنندگان برخورد کند.

این مسؤول تصریح کرد: بعضی از شهروندان به بنده گفتند از وضعیت بی‌حجابی و ولنگاری فرهنگی در سواحل غرب مازندران نمی‌توانند به ساحل بروند و ما می‌ترسیم با این وضعیت چند سال دیگر حتی در سطح شهر هم نتوانیم حضور پیدا کنیم.

محمدی ادامه داد: از اصناف شهرهای غرب استان درخواست دارم به مسافرانی که با تاب و شلوارک در سطح شهر حضور پیدا می‌کنند خدمات ندهند تا فرهنگ و رفتار خود را با دیار علویان وفق دهند.

 

* دولت جلوی گرانی‌ها را بگیرد

وی با اعلام اینکه گرانی‌های اخیر و افزایش بی‌سابقه کالاها در کشور موجب نگرانی است و گلایه‌های مردم را به همراه داشته، خاطرنشان کرد: دولت جلوی گرانی‌ها را بگیرد.

امام جمعه عباس‌آباد در پایان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به گرانی‌های افسارگسیخته ورود پیداکنند.

اخبار مرتبط